درباره نمایندگی محصولات انرپک ENERPAC

با توجه به شرایط سیاسی و وجود تحریم های آمریکا ، متاسفانه نمایندگی مستقیم شرکت انرپک در ایران وجود ندارد . برخی از شرکتهای معتبر با سوابق و عملکرد روشن قبل از اعمال تحریم های دوره جدید نمایندگی محصولات انرپک را در اختیار داشتند و پس از اعمال این محدودیتها برای حفظ بازار و مشتریان خود اقدام به برنامه ریزی های پیچیده ی فنی و تجاری پرداخته و نهایتا در حال حاضر امکان ارائه محصولات انرپک را فراهم آورده اند

محصولات اصلی شرکت انرپک ENERPAC 

 دسترسی به محصولات اصلی انرپک از مسیرهای زیر:

1- محصولات اصلی انرپک در وبسایت ENERPAC در ایران به آدرس enerpac-iran.ir قابل دسترس میباشد .

لینک مستقیم سایت انرپک : ( محصولات انرپک )

2- فروش اینترنتی محصولات شرکت انرپک در مرکز عرضه ابزار و تجهیزات صنعتی تهران ابزار در دسترس میباشد .

لینک مستقیم فروش اینترنتی محصولات انرپک : ( فروش آنلاین محصولات انرپک )

3- شرکت تهران ابزار ، عرضه کننده محصولات اصلی شرکت انرپک میباشد .

لینک مستقیم سایت شرکت تهران ابزار : ( شرکت تهران ابزار )


همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات انرپک ، با شماره تلفن 88989200 تماس بگیرید .

دو نکته ی مهم درباره نمایندگی انرپک در ایران:

1- اولا هیچ شرکت و مجموعه ای در ایران نمیتواند ادعا کند نمایندگی مستقیم محصولات شرکت انرپک را دارد . این محصولات کاملا آمریکایی بوده و به هیچ طریقی مجوز دریافت نمایندگی مستقیم را از دولت آمریکا ندارد .

 

2- متاسفانه به دلیل اینکه امکان استعلام رسمی و مستقیم ( صحت نمایندگی و محصولات ) از شرکت انرپک ، برای مشتریان وجود ندارد ، برخی افراد و شرکتهای سودجو و متقلب با برچسب زنی به یکسری محصولات چینی و بی کیفیت ، آنها را به نام محصولات اصلی انرپک عرضه مینمایند . همچنین متاسفانه اقدام این افراد ، باعث خسارت های مالی و حتی مصدومیت های شدید برخی مشتریان محترمشان شده است که طبیعتا غیرقابل جبران میباشد .

سعی بر این داریم با آگاهی بخشیدن به مشتریان و صنعتگران محترم ، از بروز خطرات جانی - مالی جلوگیری کنیم . چراکه کیفیت نامرغوب و کالاهای غیر اصلی که با برند و برچسب های ساختگی انرپک عرضه میشوند ، علاوه بر ناکارآمدی ، عدم بهره وری و استهلاک زیاد ، میتواند باعث نشتی روغن هیدرولیک با فشار بسیار بالا شود که بسیار خطرناک و آسیب زننده هست . برای اطلاع از آسیب های اینچنینی میتوانید با یک جستجوی ساده در گوگل ، تصاویر آسیب هایی که فشار روغن هیدرولیک میتواند منجر شود را مشاهده بفرمایید .